سئو | سئو سایت | بهینه سازی سایت در آپ سئو - تهران 09128068983- 09198995010

سئو سایت و اهمیت انالیز سایت رقبا

۱۶ آبان
۱۳۹۵

سئو سایت و اهمیت انالیز سایت رقبا

پیش از اینکه بخواهید پروسه سئو سایت را برای سیات خود در کلمه کلیدی خاص آغاز کنید می بایست آنالیزی از سایت رقبای خود تهیه کنید. این آنالیز رفتاری و عملکردی از سایت رقبا می تواند تاثیرگذاری بسیار خوبی در روند پیشرفت سئو سایت شما داشته باشد. در ادامه خواهیم گفت که چه متریک هایی را در خصوص سئو سایت رقبا مورد آنالیز قرار دهید.

اهمیت آنالیز رقبا در سئو

رقبای خود را پیش از آغاز پروسه سئو سایت آنالیز نمایید. این امر موجب می شود که شما بدانید سختی کلمه کلیدی شما چقدر است و چه میزان فعالیت و عملکرد را باید به انجام رسانید. انالیز سایت رقبا از لحاظ متریک های متعددی می باشد که به آیتم های درونی و نیز خارجی سایت برمی گردد.

تعداد محتوا رقبا در سئو سایت

تعداد محتوای درج شده توسط رقبا را بررسی کنید . رقبایی که در صفحه اول گوگل هستند را نگاه کنید چه تعداد محتوا منتشر نموده اند. کیفیت مقالات رقبا و نیز اینکه چه تعداد محتوا هر روز منتشر می کنند. دانستن تمامی اینها در روند سئو سایت شما بسیار موثر خواهد بود.

تعداد لینک خارجی رقبا در سئو

محتوا اعتبار داخلی سایت رقبا را مورد بررسی قرار می دهد. علاوه بر آن تعداد بک لینک و لینک های خارجی رقبا را نیز چک کنید تا بدانید چه میزان اعتبار خارجی و بک لینک برای سئو سایت شما نیاز است. علاوه بر این ارزش و اعتبار بک لینک ها متفاوت می باشد و این موضوع را باید در آنالیز سایت رقبا در نظر داشته باشید.

upseo
نویسنده