سئو | سئو سایت | بهینه سازی سایت در آپ سئو - تهران 09128068983- 09198995010

حضور در موتورهای جست و جو با استفاده از سئو سایت

۱۷ آبان
۱۳۹۵

حضور در موتورهای جست و جو با استفاده از سئو سایت

با توجه به استفاده بسیار زیاد و میلیونی کاربران از موتورهای جستوجو باید به این نکته توجه داشت که برای انجام روش های بهینه سازی سایت باید حضور هر چه بهتری در موتورهای جستوجو داشت. زیرا حضور در این بخش راه حل منطقی و مقرون به صرفهای می باشد که در هر برنامه بازاریابی آنلاین باید صورت گیرد. اما هر موتور جستوجویی معتبر نیست. در دنیای وب هزارن موتور جستجو وجود دارند اما تنها معدودی از آنها دارای اعتبار و محبوبیت مناسبی جهت بدست آوردن نتیجه خوب از جست و جو ها می باشند. عملیات سئو برای موتورهای جست و جویی که دارای کاربران کمی هستند فایده چندانی نخواهد داشت و باید بیشترین تمرکز سئو سایت را بر روی موتورهای جست و جوی پر بازدید قرار داد.

تمرکز سئو را بر روی کدام موتور جست و جو قرار دهیم؟

مدیران سایتها به دنبال کسب رتبههای بالادر موتورهای جست و جو مهم و معتبر می باشند. بررسی ها نشان میدهد که بیشتر کاربران اطلاعات اساسی و مورد نیاز خود را به وسیله موتورهای جست و جو مییابند. طبق تحقیق صورت گرفته در سال ۲۰۱۲ سهم موتورهای جستوجو در بخش جستوجو به صورت زیر بوده است.
google 83% – yahoo 7%- baidu 6%- bing 4%- ask 1%- Aol 0%
با توجه آمار بسیاری بازدید گوگل می توان گفت گوگل جز محبوب ترین و پر بازدیدترین موتورهای جست و جو می باشد و برای بهینه سازی سایت باید بیشترین تمرکز خود را بر روی موتور جستجوی گوگل قرار داد. البته برخی موتورهای جستوجو دارای محبوبیت به صورت محلی میباشند. مانند biadu این موتور جستوجو برای کابران چینی زبان از گوگل بیشتر جذابیت دارد و چناچه قصد دارید سایت چند زبانه ای ترتیب دهید که در تجارت با دیگر کشورها می باشد باید به دنبال موتورهای جستجوی محبوب آن ها نیز باشید و عملیات سئو سایت را منطبق با آن صورت دهید تا نتیجه بهتری را از این روش کسب نمائید.

upseo
نویسنده