بروز رسانی های دائمی الگوریتم های گوگل مهم است ، زیرا گوگل دائما الگوریتم جستجوی خود را ب­روز رسانی می کند. برای مثال در 23 فوریه سال 2016 گوگل تغییراتی اساسی در آگهی های تبلیغاتی و یا Ads ایجاد نمود، ستون سمت راست صفحه نتایج جستجو را به صورت کلی حذف نموده و آگهی ها را در بالای نتایج جستجو قرار داد. این تغییرات تاثیر چشم گیری در CTR (نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان) هم برای آگهی های تبلیغاتی و هم برای سایر صفحاتی که به صورت ارگانیک در نتایج جستجو رتبه بندی می شوند، ایجاد نمود، مخصوصا در موارد مربوط به کلیدواژه هایی که نرخ جستجوی آنها بسیار زیاد است و رقابت شدیدی در آن ها وجود دارد.

چنین تغییراتی به وفور در گوگل اتفاق می افتند، آگاهی از آنها و به روز رسانی سریع وب سایت ها برای تطبیق دادن خود با این تغییرات باید در استراتژی رتبه بندی وب سایت ها، حتما لحاظ شود.

با بروز رسانی های دائمی الگوریتم های گوگل از دستور العمل های گوگل پیروی کنید

سعی کنید با بروز رسانی های دائمی الگوریتم های گوگل ، دستورالعمل های گوگل را دقیقا اجرا کنید و از خط قرمز های تعیین شده گوگل فراتر نروید. گوگل نسبت به استفاده از روش ها و استراتژی هایی که آنها را غیر مجاز اعلام کرده است واکنش بسیار شدیدی نشان می دهد پس سعی کنید که به هیچ وجه از تکنیک های غیر مجاز استفاده نکنید.

به کارگیری روش های گمراه کننده ای که نام آنها در آپ سئو ذکر نشده است نیز می تواند برای شما نتایج زیان باری به همراه داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که هنگام ایجاد صفحات مختلف در وب سایتتان پیش از موتورهای جستجوگر، کاربران را مدنظر داشته باشید زیرا پیش از همه شما این صفحات را برای کاربران ایجاد می کنید نه برای موتورهای جستجوگر. هیچ گاه کاربران خود را فریب ندهید و از ترفند های غیر مجاز برای بهبود رتبه وب سایت خود استفاده نکنید. برای آنکه بدانید روش هایی که به منظور بهبود رتبه بندی وب­سایت خود استفاده نموده اید روش های درستی بوده اند یا خیر، با خود فکر کنید که آیا شما حاضرید به یک فرد متخصص و یا یک نفر از کارمندان گوگل توضیح دهید که در میدان رقابت با رقیبانتان از چه روش هایی برای پیشی گرفتن از آنها استفاده کرده اید؟

سوال دیگری که در این زمینه مطرح می­شود این است که: ” آیا این دستور العمل­ها به نفع کاربران ما هستند؟ آیا اگر موتورهای جستجوگر نبودند و ما به آنها نیاز نداشتیم باز هم انجام این کارها سودی برای ما و کاربران ما داشت؟”

گوگل محبوب­ترین و مشهورترین موتور جستجوگر در میان کاربران اینترنت است و به همین دلیل است که ما بیشتر بر روی دستورالعمل­ های گوگل تاکید می­کنیم. تا زمانی که شما به کمک و همکاری گوگل نیاز دارید، باید محتاط باشید و دستورالعمل­های آن را مو به مو اجرا کنید.

با وجود آنکه اکثر افراد فکر می­کنند که صفحات وب­سایت آنها در کسب شهرت و ارتقاع تجارت آنها بسیار مهم است، این کلیدواژه­ ها و شکل به کارگیری آنها و رتبه بندی وب­سایت است که موفقیت و یا عدم موفقیت یک تجارت را تعیین می­کند.

برای آنکه یک نام شناخته شده در صنعت و تجارت بدست آورید، مهمترین پارامتر این است که وب­سایت شما با عبارات مورد جستجوی کاربران مرتبط باشد و شما قادر باشید پیش­بینی کنید که کاربران چه عباراتی را جستجو می­کنند و از جستجوی آنها چه هدفی دارند، تا در نتایج جستجو برای کاربران وب سایتتان همان چیزی را که آنها انتظار دارند، به آنها عرضه کنید.

53 views
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...